.werkkzeug1 Gästeforum" /> .werkkzeug1 Forum .underwater0.07 - ne kleine Bastelei
Why register?

Only as a registered member you have full access to all functions of our web site.
So you are able to show your own questions on a look and have the full survey of new interesting topics in the forum.

Register now for free.

.werkkzeug1 Forum
erbsen.untergrund.net

.werkkzeug1 Forum Forum Index

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups  DownloadsDownloads   StatisticsStatistik   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
.wz1 VideosVideos   

underwater0.07 - ne kleine Bastelei

Post new topic   Reply to topic    .werkkzeug1 Forum Forum Index -> .werkkzeug1 -> .werkkzeug1 Intros / Demos
SCIMITAR PROJEKKT64 _ FINAL << View previous topic :: View next topic >> Nur mal so zum Spaß, anläßlich BP'06  
Author Message
Sebul0n
Alpha-Blender
Alpha-Blender

Topics: 13

PostPosted: Saturday, 08.April 2006, 11:54    Post subject underwater0.07 - ne kleine Bastelei Reply with quote

Hi all,

ham ja immer alle gemeckert das ich nix releasen würde.. hab mich letztens mal wida fürn paar stündchen ans Wz gesetzt und was kleines gebastelt.
Inspiriert von rgba`s paradies Intro dacht ich mir das man son Wal/Hai auch in Wz basteln müssen könnte. Die Herausforderung waren definitiv die organischen und geschwungenen Formen.
Die Umgebung is ziemlich lieblos in wenigen Minuten entstanden, damit einfach bissl Atmosphäre in das ganze kommt ..

Mal sehn ob ich von dem Ding ausgehend nen kleines Underwater-Intro bastle oda nich .. schaun ma mal ..

nochmal: is nix besonderes - soll auch nix besonderes sein

greets Sebul0n

P.S.
der Soundtrack is nen Track von Quickyman für Tristar.. war für ihn ok das ichs verwende & ich dachte mir es passt ganz nett :)

*edit*
Feel free to give comments Smilie

Underwater0.07.zip
 Description:
..

Download
 Filename:  Underwater0.07.zip
 Filesize:  53.82 KB
 Downloaded:  537 Time(s)

Last edited by Sebul0n on Saturday, 08.April 2006, 19:54; edited 4 times in total
Back to top
scimitar
Debugger
Debugger

Topics: 65

PostPosted: Saturday, 08.April 2006, 13:47    Post subject (No subject) Reply with quote

hi, hi....

nich schlecht.... mir fehlen nur some sync cubes!!!

Demomaker
Demomaker

Topics: 19

PostPosted: Thursday, 13.April 2006, 22:22    Post subject (No subject) Reply with quote

naja, als eine kleine spielerei ist es nicht schlecht, aber mach mal was ordentliches.
Back to top
Sebul0n
Alpha-Blender
Alpha-Blender

Topics: 13

PostPosted: Friday, 14.April 2006, 19:27    Post subject (No subject) Reply with quote

kommt ja auffer bp Smilie
Back to top
Sammael
Demomaker
Demomaker

Topics: 19

PostPosted: Saturday, 15.April 2006, 09:55    Post subject (No subject) Reply with quote

freu mich schon
Back to top
Post new topic   Reply to topic    .werkkzeug1 Forum Forum Index -> .werkkzeug1 -> .werkkzeug1 Intros / Demos All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum